Mot New York city!!

Ja här har jag Ju inte varit aktiv på ett tag. Bloggade heller inte klart om hela Thailandresan. Men vad gör väl det? Nu är jag ju ute på nästa resa och det är dags att ta tag i Bloggandet igen. Denna gång är jag i New York! 


Det är ju bara familj och vänner som läser bloggen och ni alla vet att jag är här för att plugga/interna med Matte och Elin. So, let's get started!

Vi åkte från Kalmar 25e augusti, alldeles för tidigt på morgonen. Vi åkte till STHLM för att byta flyg mot Frankfurt. Sen därifrån till NYC. Flygturer till New York var hemsk.. så mycket turbulens. Varje gång jag somnade så vaknade jag av turbulens. Efter 9h var vi äntligen framme. 2h senare framme vid lägenheten som ligger i Hell's kitchen och jag kunde äntligen slappna av och sussa sött.

Sådär!! En kort början på bloggandet. Nu håller jag tummarna att det fortsätter såhär! 

Allmänt | |
Upp