Vinkväll på VÅR rooftop

Vet inte om jag nämnt detta, men vi har då en rooftop. Eller ja, lägenheten vi bor i har en. Hur härligt som helst! Hur som så bestämde vi oss för att bjuda hem några svenska tjejer över på Vinkväll. Vi satt på rooftoppen några timmar innan vi drog ut till en pub i området. Från ena pubben till den andra. Sen bestämde jag mig för att dra mig hemåt. Jag tycker det är supertrevligt att vara ute och träffa människor och ta en drink, men min röst är inte 100% än.. om ens 50% så min röst klarar inte av det. Därför valde jag att istället gå hem tidigare och lät då dom andra festa vidare.. Tråkigt att min röst ska behöva avgöra en sån sak, men så är läget just nu och det har jag bara fått acceptera.. det hade trots allt kunnat vara mycket värre.

Kvällen var iallafall hur trevlig som helst så jag ska inte klaga! 
 
Allmänt, New York Baby!! | |
Upp